British Airways on lanseerannut mittavan brändimainoskampanjan tukemaan viisivuotista investointiohjelmaansa, jonka keskiössä ovat asiakkaat. Kampanja, joka toteutetaan TV:ssä, sanomalehdissä, online-mediassa ja ulkomainoksissa, korostaa British Airwaysin perintöä ja ominaisuuksia, jotka tekevät British Airwaysistä erityisen: vuosikymmenten kokemus ilmailusta, huomaavainen palvelu ja brittityyli. To Fly. To Serve. - tuttu tunnuslause nousee kampanjassa keskeiselle sijalle. Sillä halutaan korostaa, että asiakas on British Airwaysillä kaiken ytimessä. Kampanja tekee tunnetuksi myös viiden miljardin punnan investointi-ohjelmaa, jolla British Airways uudistaa tuotteitaan ja asiakaspalveluaan seuraavien viiden vuoden aikana. Investointiohjelman keskeiset elementit ovat uudet koneet, uudet World Traveller ja World Traveller Plus -matkustamot, uudistettu First, merkittävät uudistukset Gatwickin kentällä ja entistäkin paremmat lounget yhtiön verkostoon kuuluvilla kentillä. Lisäksi investoidaan catering-palveluiden parantamiseen ja uuden teknologian hyödyntämiseen asiakaspalvelussa. Näillä kaikilla pyritään entistäkin miellyttävämmän ja mukavamman matkustuskokemuksen tarjoamiseen niin maassa kuin ilmassa. "To Fly. To Serve. on osa British Airwaysin DNA:ta. Se on vaakunassamme ja vaakunaa käytämme miehistömme univormuissa. Sillä on aito sisältö ja siinä tiivistyy lentokokemuksemme ja sitoutumisemme asiakaspalveluun. Se kuvaa olemassaolomme tarkoitusta", kuvailee British Airwaysin pääjohtaja Keith Williams . "Tällä kampanjalla on todellinen sisältö. Sen lisäksi, että investoimme konkreettisiin parannuksiin paremman asiakaskokemuksen aikaansaamiseksi, käynnistimme aiemmin tänä vuonna henkilöstöohjelman. Työskentelemme yhteistyössä matkustamohenkilökunnan kanssa, kuuntelemme heidän näkemyksiään ja annamme heille asiakaspalvelun välineitä, kuten iPadit, jotta voimme parantaa palveluamme entisestään", kertoo Frank van der Post , British Airwaysin brands and customer experience -yksikön toimitusjohtaja. "Teknologiatiimimme työskentelevät jatkuvasti asiakasystävällisempien ratkaisujen kehittämiseksi nettin ja appseihin. Lentokenttätiimimme kehittää lisää palveluja premium-asiakkaillemme. Catering-tiimimme parantaa ruoka- ja viinilistoja. Monia parannuksia on jo tehty ja lisää on suunnitteilla. Koko lentoyhtiö toteuttaa lupaustamme, To Fly. To Serve.", listaa van der Post. "Investointiohjelman kanssa samanaikaisesti käynnistyvä kampanja näkyy nettiä lukuun ottamatta vain Isossa-Britanniassa", kertoo Suomen ja Baltian markkinoista vastaava asiakkuusjohtaja Satu Kalajainen ja jatkaa: Kampanjaan liittyvä 90 sekunnin TV-mainos julkistettiin 21.9.2011 British Airwaysin Facebook-sivustolla: www.facebook.com/britishairways. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun yhtiön mainoksen ensiesitys tehtiin sosiaalisessa mediassa. Facebook-lanseerausta seurasi Isossa-Britanniassa toteutettavan TV-mainoskampanjan lanseeraus.
|
|||