Finnair on valinnut Fazerin Helsinki-Vantaan lentoaseman lounge-tilojensa kumppaniksi. Finnairilla on Helsinki-Vantaalla kolme eri lounge-tilaa business-luokan matkustajien ja tasoasiakkaiden käyttöön. Fazer tuottaa Finnairille 1. heinäkuuta 2017 lähtien kaikkien kolmen loungen ateria- ja asiakaspalvelun. Finnairin lounget ovat auki noin 18 tuntia vuorokaudessa, ja ne palvelevat vuosittain yhteensä 650 000 kotimaista ja kansainvälistä Finnairin ja Finnairin oneworld-kumppaneiden asiakasta. ”Lounge-tilamme Helsinki-Vantaalla ovat tärkeä osa asiakkaan matkaa, ja haluamme entisestään vahvistaa niiden tarjoamaa pohjoismaista asiakaskokemusta”, sanoo Finnairin maapalveluiden kehityksestä vastaava johtaja Sari Nevanlinna. ”Fazer laadukkaana suomalaisena toimijana on erinomainen kumppani, kun kehitämme edelleen eri tavoin loungejen ateriatarjontaa ja palvelua", jatkaa Nevanlinna. ”Premium-loungeemme tulee esimerkiksi Fazerin keittiömestari, joka valmistaa asiakkaiden edessä aterioita tuoreista sesongin raaka-aineista asiakkaiden toiveen mukaisesti.” ”Iloitsemme Fazerilla yhteistyön aloittamisesta. Jaamme Finnairin kanssa samanlaiset arvot korkeasta laadusta ja asiakkaista huolehtimisesta, innovatiivisuudesta sekä ylpeyden suomalaisista juurista. Juuri tätä haluamme tuoda esille myös Finnairin loungeissa: yhdistämme vahvan gastronomisen osaamisen, hyvinvoinnin osaamisen ja elämysten luomisen kaikille aisteille”, kertoo johtaja Kristiina Ramirez Fazer Food Services Suomen operatiivisesta organisaatiosta. Finnairin lounget Helsinki-Vantaalla on sisustettu suomalaisella ja pohjoismaisella designilla, ja asiakkaat voivat niissä rentoutua lentoja ennen tai lentojen välissä, sekä nauttia vuorokausirytmin mukaan vaihtuvasta ruokatarjoilusta ja juomista. Finnairin business-luokan matkustajilla, Finnair Plus Gold- ja Platinum-tasoasiakkailla ja oneworld Emerald- ja Sapphire-tasoasiakkailla on vapaa pääsy loungeihin. Lue myös:
|
|||