"Olemme iloisia, että Espanja on messuilla mukana partnerimaana juuri 30-vuotisjuhlavuotenamme. Espanja on suomalaisten kestosuosikki, joten mikä olisikaan mukavampaa kuin juhlistaa Matkamessujen pyöreitä vuosia pitkäaikaisen yhteistyökumppanimme kanssa#, sanoo Matkamessujen myyntipäällikkö Marco Simonen. Messujen partnerimaa toivoo suomalaisten turistien löytävän myös Espanjan vähemmän tunnetut alueet. Esillä on lomakohteidensa lisäksi muun muassa maan kulttuuria sekä ruoka- ja juomaperinteitä. Espanja on jo pitkään ollut yksi suomalaisten suosikkimatkakohteista. Espanjassa voi aistia sekä modernia elämäntapaa että historiallisia perinteitä. Matkamessujen partnerimaa houkuttelee turisteja erityisesti monipuolisuudellaan.
Partnerimaa on yksi Matkamessujen tärkeimmistä yhteistyökumppaneista. Partneri näkyy ennen messuja useissa eri kanavissa tapahtuman virallisena yhteistyötahona. Messujen aikaan partnerimaa järjestää mm. ohjelmanumeroita tapahtuman päälavalla. "Suomalaiset rakastavat Espanjaa ja espanjalaiset rakastavat suomalaisia! Suomalaiset matkailijat ovat lojaaleja – jos he pitävät kohteesta, he tulevat mielellään takaisin seuraavana vuonna", päättää Perez Molina. Lue myös:
|
|||