SAS uudistaa palveluaan ja tuo valittaviksi uudet palveluluokat SAS Go:n ja SAS Plussan. Yhtiön mukaan uudet palvelukonseptit on kehitetty yhdessä asiakkaiden kanssa ja ne vastaavat kasvavaan kysyntään sujuvasta sekä aikaa säästävästä matkustamisesta loma- ja liikematkustajien keskuudessa. SAS aloitti marraskuussa 2012 uuden 4Excellence Next Generation (4XNG) -ohjelmansa turvaavaan yhtiön kilpailukykyä. Toimintaa on saatu radikaalisti muutettua uusien työehtosopimusten ja hallinnon keskittämisen myötä sekä myyntiorganisaation ulkoistusten kautta. Uudistusten mukana myös tarjontaa asiakkaille on kehitetty ja uudistettu. SAS:n mukaan SAS Go on niille, jotka haluavat paljon ja SAS Plus niille jotka haluavat enemmän. Uudet palveluluokat otetaan käyttöön kesäkuussa 2013. "Haluamme tehdä matkustamisesta helpompaa ja olemme kehittäneet palveluamme asiakkaiden toiveiden mukaisesti", iloitsee SAS:n toimitusjohtaja Rickard Gustafson. SAS Go sisältää yhden ruumaan menevän matkatavaran ilman lisämaksua, kahvi- tai teetarjoilun lennolla sekä useita matkantekoa helpottavia lisäpalveluita kuten check-in-palvelut matkapuhelimella. SAS Plus sisältää kaksi ruumaan menevää matkatavaraa ilman lisämaksua, SAS Fast Track -turvapalvelun, Lounge-palvelun, ruoka- ja juomatarjoilun lennolla sekä kaksinkertaisen määrä EuroBonus-kanta-asiakaspisteitä. Lisäksi mukaan kuuluvat myös SAS Go -luokan palvelut. SAS uudistaa samalla myös koko palvelukonseptinsa perinteisistä lentoyhtiöruuista lähtien.
|
|||