Blue1 avaa matkustajille uudenlaisen pikapalautekanavan

Blue1_tailBlue1 jatkaa asiakasratkaisujensa innovatiivista kehittämistä ja tuo yhteistyössä Experq:n kanssa matkustajien arviot lentomatkasta näkyviin verkkosivuilleen, reaaliaikaisesti ja avoimesti.

Uusi ja avoin Passenger power –asiakasratkaisu antaa matkustajille heti lennon jälkeen mahdollisuuden vastata saamaansa tekstiviestiin ja antaa arvio matkustuskokemuksestaan. Matkustajien arviot välittyvät lennoittain reaaliaikaisesti ja kattavasti Blue1:n verkkosivuille. Pikapalautekanava antaa tuoretta tietoa Blue1:n tuotteiden ja palveluiden laadusta, niin matkustajille kuin Blue1:lle toiminnan kehittämiseksi.

Passenger power –asiakasratkaisu laajentaa Blue1:n asiakaspalautejärjestelmää ja perustuu innovatiivisen suomalaisyrityksen, Experq:n uuteen, nykyteknologioita uusin keinoin yhdistelevään Mirror-palautejärjestelmään.  Passenger power mahdollistaa Blue1:n tuotteiden ja palvelujen kehittämisen entistä laadukkaammin matkustajien toivomaan suuntaan.


Blue 1 Julkaisee kaiken lennoilta kerätyn SMS-asiakaspalautteen PassengerPower-sivulla osoitteessa www.blue1.com/passengerpower. Järjestelmän kehittäjä ja toimittaja on Experq www.experq.com

Passenger power –asiakasratkaisu on osa Blue1:n palvelukonseptin kokonaisvaltaista kehittämistä palvelumuotoilun keinoin.
Blue1 on yksi World Design Capital Helsinki 2012:n pääyhteistyökumppaneista.